MFP Service to posiadający wieloletnie doświadczenie serwis drukarek i wielofunkcyjnych urządzeń drukujących. Działa na terenie miasta stołecznego Warszawa i okolic. Specjalizuje się w naprawie drukarek czarno-białych i kolorowych, laserowych, igłowych i atramentowych. Naprawiane marki drukarek

Co zapewnia serwis swoim klientom? O wysokiej jakości MFP Service świadczą:

  • szybki czas reakcji,
  • bezpłatna ekspertyza urządzeń w serwisie,
  • bezpłatna porada i wsparcie telefoniczne,
  • okresowe przeglądy i konserwację sprzętu w celu utrzymania urządzeń drukujących w jak najlepszym stanie technicznym,
  • bezpłatny dojazd do klienta na terenie Warszawy i okolic,
  • bezpłatne urządzenia zastępcze na czas naprawy,
  • krótkie terminy realizacji,
  • konkurencyjne ceny,
  • gwarancja na wymienione części i usługę,
  • sprawna i fachowa realizacja każdego zlecenia.

Zakres usług serwisu drukarek Canon, Brother, HP, Lexmark, Samsung w Warszawie jest więc bardzo szeroki. MFP Service dba o komfort klienta i wysoki poziom jego zadowolenia.

Gwarancja jakości

Jeżeli podczas serwisu okaże się, iż koszty będą wyższe niż wcześniej ustalono, informujemy o tym Klienta i to on decyduje o dalszej naprawie. Wszystkie nasze usługi objęte są pełną gwarancją jakości. Jesteśmy w stanie przywrócić sprawność niemal każdemu urządzeniu biurowemu.

Zakres podstawowych czynności wykonywanych przy konserwacji drukarek:

  • czyszczenie obudowy i wnętrza urządzenia,
  • czyszczenie układu poboru papieru i drogi przejścia papieru,
  • czyszczenie układu optyki,
  • sprawdzenie całkowitego stanu technicznego drukarki,
  • testowanie urządzenia po wykonanych czynnościach serwisowych.

Konserwacja drukarki pozwala utrzymać ją w dobrym stanie i zmniejszyć ryzyko ewentualnych awarii.

Najczęstsze usterki urządzeń drukujących

Która z poniższych usterek dotknęła Państwa drukarkę? A może jest ona nietypowa i skomplikowana? Poradzimy sobie zarówno z drobnymi, jak i z poważnymi uszkodzeniami sprzętu. Wszystko po to, aby mogli Państwo jak najdłużej cieszyć się z pracy swojej drukarki. Usterki:

  • komputer nie widzi drukarki (problem z komunikacją z komputerem),
  • drukarka źle pobiera papier lub go zakleszcza,
  • wydruk jest rozmazany, niewyraźny, zabrudzony,
  • drukarka nie chce się włączyć,
  • drukarka pracuje zbyt głośno,
  • nie działa skaner lub ksero,
  • migają diody drukarki,
  • wyświetla się komunikat o błędzie,
  • drukarka drukuje tzw. krzaczki,
  • drukarka jest zanieczyszczona i wymaga konserwacji,
  • inne niepokojące usterki.

Co zrobić w przypadku awarii?

Niektóre usterki można naprawić samemu. W jaki sposób?

  • wymiana tonerów,
  • zresetowanie urządzenia,
  • wykonanie druku testowego,
  • wyrównanie papieru w drukarce pod względem organiczników,
  • wyjęcie podajnika (szuflady z papierem) i ponowne włożenie jej.

Jeśli jednak nie można w prosty sposób naprawić usterki lub często się ona powtarza, to najlepszym rozwiązaniem jest zdecydowanie się na profesjonalną naprawę lub przegląd drukarki, który można połączyć z konserwacją. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że stan techniczny drukarki jest odpowiedni i sami wskutek niewłaściwego postępowania nie przyczynimy się do jego pogorszenia. Można także skorzystać z naszych bezpłatnych porad.

Jedna firma - serwis drukarek wielu marek

MFP Service to:

  • serwis drukarek HP,
  • serwis drukarek Brother,
  • serwis drukarek Canon,
  • serwis drukarek Samsung,
  • serwis drukarek Lexmark,
  • serwis drukarek Xerox,
  • a także innych urządzeń drukujących.

Firma dokonuje więc napraw drukarek najbardziej znanych modeli, ma wieloletnie doświadczenie w pracy z nimi. Podejmie się też każdego wyzwania!

Kontakt z naszym serwisem

Można się z nami skontaktować osobiście - na miejscu w siedzibie firmy w Warszawie przy ulicy Wólczyńskiej 133/325 - bądź telefonicznie lub mejlowo. Przy zgłoszeniu awarii należy podać producenta drukarki, jej model lub typ, opisać występujące objawy oraz poinformować, czy naprawiało się drukarkę na własną rękę lub czy sprzęt był już serwisowany. Warto także powiadomić o wykonanych przeglądach, jeśli miały one miejsce. Wszystko to pozwoli wykonać wstępną diagnozę oraz wycenić usługę.